آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی برای جوانسازی زیر چشم؛ مزایا، معایب، ماندگاری و مراقبتها

تزریق چربی برای جوانسازی زیر چشم؛ مزایا، معایب، ماندگاری و مراقبتها

پوست زیر چشم نسبت به سایر قسمت های پوست صورت، از حساسیت بیشتری برخوردار است و همین مسئله باعث می شود به محض افزایش سن و یا مشکلات داخلی، چین و چروک و سیاهی زیر چشم مشاهده شود. تزریق چربی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی زیر چشم است. تزریق چربی یا انتقال چربی زیر چشم نوعی درمان زیبایی است که طی آن از چربی بدن برای رفع گودی و تورفتگی زیر چشم به کار میرود. در این متد چربی نوعی فیلر طبیعی زیر چشم به شمار می‌رود. پزشک از لیپوساکشن برای استخراج سلول‌های چربی از شکم، باسن یا ران استفاده می‌کند. سپس سلولهای چربی را پاکسازی کرده و به پوست زیر پلک‌های پایینی تزریق می‌کند. این درمان زیبایی باعث می‌شود که خسته به نظر رسیدن چشم‌ها تا حد زیادی از بین برود و چشم‌ها و نگاهتان پر انرژی‌تر دیده شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید تزریق چربی زیر چشم

نتایج و اثرات تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم موجب از بین رفتن و رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم و خطوط و چروکهای زیر چشم توسط مواد غیر آلرژی زا خواهد شد. با تزریق چربی به صورت و زیر چشم زیبایی و جوانی به چهره شما باز خواهد گشت.

مدت ماندگاری تزریق چربی در زیر چشم

مدت ماندگاری چربی تزریق شده زیر چشم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین 2 تا 5 سال ماندگاری برای آن متصور هستند.

تزریق چربی زیر چشم در اصفهان

تزریق چربی زیر چشم چگونه انجام میشود ؟

تزریق چربی زیر چشم در چه سنی انجام شود ؟

باید گفت تزریق چربی محدودیت سنی خاصی ندارد؛ اما برخی از پزشکان بر این باورند که بهترین سن تزریق چربی زیر چشم بعد از سنین 16 تا 18 سالگی می باشد.

مراقبتهای پس از تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا ژل و فیلر ؟

اینکه کدامیک از این دو تکنیک جوانسازی دور چشم برای شما بهتر است به سطح توقعات شما، میزان فرورفتگی زیر چشم، زمان مورد نظرتان برای رسیدن به نتیجه و صلاحدید پزشکتان بستگی دارد. برای انتخاب هریک از این تکنیک‌ها بهتر است با ویژگی آنها آشنا شوید:
تزریق ژل زیر چشم : ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید بهترین نوع برای تزریق زیر چشم‌ها می ‎باشند. این نوع ژل با بهره گیری از HA که در بدن انسان به طور طبیعی یافت می‌شود، استفاده از آن را بی خطر کرده و سازگاری بالایی با بافت‌های بدن دارد. این تایپ از فیلرها موقتی هستند و لازم است که بعد از مدتی به منظور حفظ نتایج، مجدداً شارژ و تزریق شوند.
تزریق چربی به زیر چشم : پیوند چربی یکی دیگر از روشهای کم تهاجمی برای جوانسازی ناحیه زیر چشم است. طی این روش مقدار کمی چربی از بدن خود فرد متقاضی از طریق لیپوساکشن استخراج می‌شود (به طور معمول از پهلو، شکم یا باسن) برداشته می‌شود، سپس چربی پردازش و تخلیص شده و در نهایت با سرنگ‌های ویژه به ناحیه زیر چشم تزریق می‌شود. نتایج پیوند چربی نسبت به ژل‌های تزریقی ماندگاری بیشتری دارد با این حال ناحیه‌ای که از آن چربی برداشته می‌شود تا مدتی (حدود 7 الی 10 روز) باید دوران نقاهت خفیفی را بگذارند.

معایب و عوارض تزریق چربی به ناحیه زیر چشم

هزینه تزریق چربی زیر چشم

از جمله مواردی که در تعیین هزینه این روش مؤثر هستند، عبارتند از:

نتیجه گیری

انتقال چربی زیر چشم یک عمل زیبایی و پرکننده طبیعی پوست است که از چربی بدن فرد برای پر کردن نواحی فرورفته و گود شده زیر چشم استفاده می‌شود. پزشک از لیپوساکشن برای بیرون کشیدن سلول‌های چربی از شکم، باسن یا ران شما استفاده می‌کند. سپس سلول‌ها را تصفیه کرده و به پوست زیر پلک‌های پایینی شما تزریق می‌کند. این روش زیبایی می‌تواند باعث شود چشمان شما کمتر خسته به نظر برسد و شما را جوانتر و شاداب‌تر نشان دهد. تزریق و درمان در این ناحیه باید توسط پزشک متخصص صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است در حین تزریق عوارض جبران ناپذیری ایجاد شود.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ یکی از روشهای موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این روش ایمن است و عوارض خاصی ندارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلکاثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیر تهاجمی در رفع افتادگی پلک و قرینه‌سازی ابروها و کاهش افتادگی ناحیه شقیقه مورد استفاده است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15