آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / انتقال و تزریق چربی برای فرم دهی و افزایش حجم گونه ها

انتقال و تزریق چربی برای فرم دهی و افزایش حجم گونه ها

یکی از مهم ترین جنبه های زیبایی صورت مخصوصا برای بانوان، داشتن گونه هایی برجسته است. تزریق چربی به گونه‌ها به عنوان یک روش طبیعی برای حجم‌دهی و فرم دهی گونه بسیار محبوب است. این فرآیند با انتقال چربی از سایر قسمت‌های بدن و تزریق چربی برای گونه‌های لاغر، موجب افزایش حجم و بهبود فرم گونه‌ها می‌شود. استفاده از تزریق چربی به گونه برای افرادی که به دنبال افزایش حجم و ایجاد ظاهری جوان‌تر هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود. این روش به‌طور طبیعی به حجم‌دهی گونه‌ها کمک کرده و نتایج قابل توجهی به همراه دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به گونه

گونه گذاری با تزریق چربی مناسب چه کسانی است؟

داوطلبین ایده آل برای تزریق چربی به گونه، افرادی هستند که گونه های آنها بنا به دلایل مختلفی از قبیل از دست رفتن حجم بافت در اثر بالا رفتن سن، آسیب دیدگی، کاهش قابل ملاحظه وزن، عوامل ژنتیک یا بدشکلی های مادرزادی، نیاز به برجسته شدن داشته باشد.

تزریق چربی برای فرم دهی گونه

آیا نتایج تزریق چربی به گونه طبیعی است ؟

نتایج به دست آمده از برجسته سازی گونه ها با تزریق چربی، طبیعی است؛ زیرا از بدن خود شخص برداشت می شود.

مراحل و نحوه گونه گذاری با تزریق چربی

این تکنیک کم تهاجمی با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و با درد کمی همراه است. هنگام برداشت چربی، پزشک از یک کانول کوچک و استریل شده استفاده می کند. سپس با کانول، اقدام به برداشت چربی از ناحیه دیگری از بدن (معمولاً باسن، شکم یا ران) می کند. چربی استخراج شده در دستگاه سانتریفیوژ جهت تمیز و صاف شدن قرار می گیرد.
پزشک از یک میکرو سرنگ برای برداشت مقادیر بسیار کم چربی و تزریق آن به گونه ها استفاده می کند. با انتقال مقادیر ناچیز چربی با هر تزریق، چربی به راحتی و زیبایی در گونه ها حل شده و پزشک می‌تواند به نتایج طبیعی تر و زیبایی تری دست یابد.

تزریق چربی گونه در چند جلسه انجام میشود ؟

تعداد جلسات تزریق چربی گونه بستگی به نوع ظاهری دارد که قصد دارید به آن برسید و اهداف شما از فرآیند پیوند چربی. در برخی موارد، بیماران تنها به یک جلسه برای دستیابی به نتایج خود نیاز دارند.

آمادگی قبل از تزریق چربی به گونه ها

مراقبتهای پس از تزریق چربی در گونه ها

تزریق چربی به گونه چقدر ماندگاری دارد ؟

ماندگاری تزریق چربی بسته به عواملی مانند متابولیسم فردی و عادات سبک زندگی متفاوت است. با این حال، تزریق چربی به طور معمول نتایج طولانی مدتی ارائه می دهد و بسیاری افراد 3 تا 5 سال نیاز به تزریق مجدد نخواهند داشت.

عوارض تزریق چربی به گونه

هزینه گونه گذاری با تزریق چربی

هزینه هر عملی می‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. هزینه تزریق چربی به گونه نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت تزریق چربی به گونه‌ها می‌تواند به عوامل زیر وابسته باشد:

نتیجه گیری

حجیم سازی گونه ها روشی برای زیباتر ساختن چهره و زاویه دار کردن صورت است. تزریق چربی به صورت و گونه یکی از روش‌هایی است که هم در راستای جوانسازی پوست انجام می‌شود و هم می‌تواند با کانتور گونه ، چهره شما را متفاوت و زیباتر کند. در این روش بر خلاف کاشت گونه با پروتز یا سایر فیلرهای پوستی، از چربی طبیعی بدن خود مراجعه کننده برای این‌کار استفاده می‌شود و عوارض کمتری به همراه دارد. برای دستیابی به بهترین، مطلوب‌ترین و طبیعی‌ترین نتایج، این تزریق باید به وسیله ی کلینیک معتبری انجام شود.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ یکی از روشهای موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این روش ایمن است و عوارض خاصی ندارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلکاثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیر تهاجمی در رفع افتادگی پلک و قرینه‌سازی ابروها و کاهش افتادگی ناحیه شقیقه مورد استفاده است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15