آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست
درمان سلولیت با لیزر اندولیفت؛ مزایا، اثرات و هزینه

لیزر اندولیفت بهترین روش برای رفع سلولیت یا به اصطلاح بیماری پوست پرتقالی که در نواحی ران، باسن، شکم و بازوها شایع تر است مورد استفاده قرار می گیرد.

سابسیژن برای رفع جای جوش، اسکار آکنه چقدر موثر است ؟

در عمل سابسیژن صورت سر سوزن به بافت زیر پوست وارد می‌شود این عمل باعث آزاد شدن کلاژن در محل قرار دادن سوزن و کاهش اسکا و جوش صورت می‌شود.

مزوژل چیست؛ تاثیر مزوژل در جوانسازی صورت

مزوژل با هدف جوانسازی پوست ، حاوی مواد معدنی و گیاهی ، آنزیم ها ، پروتئین ها، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و اسیدهای هالورونیک است .

هایفوتراپی چیست؛ کاربردها، مزایا، ماندگاری و هزینه

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیبا سازی پوست است که میتواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود. اما در موارد افتادگی شدید چندان موثر نیست .

بررسی کامل تفاوت ژل و مزوژل

مزوژل حاوی مواد مغذی ، ویتامین‌ها ، اسیدهیالورونیک می‌ باشد مانند ژل‌ های پرکننده به ناحیه‌ی مدنظر تزریق می‌ شود و نتایج جوانسازی پوست را در بر دارد

بهترین و سریعترین روشها برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

لیفت صورت باعث تولید کلاژن و جونسازی پوست و درمان افتادگی پوست می شود . روشهای متنوعی برای لیفتینگ صورت وجود دارد در این مقاله به آنها می پردازیم .

همه چیز درباره پلاسما تراپی

پلاسما تراپی یک روش درمانی غیر لیزری جوانسازی پوست محسوب می‌ شود. برای از بین‌ بردن افتادگی ، رفع چین‌وچروک و لیفت قسمت‌های مختلف پوست استفاده می‌ شود

آنزیم تراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

در روش آنزیم تراپی DMK کار بر روی سیستم های داخلی در جهت افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی، باعث بهبود عملکرد پوست می شوند. از فرآیند اسمز برای شستشو سلو

کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در کربوکسی تراپی گاز co2 که کاملاً ایمن است به طور مستقیم به زیر پوست تزریق می شود و باعث افزایش گردش خون و تحریک تولید کلاژن می شود.

دستگاه آفرودیت صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه آفرودیت یکی از جدیدترین دستگاه های زیبایی بوده که از تلفیق تکنولوژی آراف و سابسیژن جهت رفع جای جوش و جوانسازی پوست استفاده میکند.

لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لیزر کیوسوییچ نوعی خاص از لیزر است که سلول‌های دارای رنگدانه را در پوست تخریب و موجب محو شدن و پاک شدن ناحیه‌ی تحت درمان می‌ شود.

اندولیفت؛ کاربردها، عوارض، مزایا، ماندگاری و مراقبتها

اندولیفت یکی از روشهای نوین جوانسازی و لیفت پوست است که در کلینیک سینایار اصفهان انجام می شود.