آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان؛ فواید، تعداد جلسات و قیمت

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان؛ فواید، تعداد جلسات و قیمت

اندام تناسلی آقایان از موهای زیادی برخوردار است که مشکلاتی مختلفی همچون تعرق، خارش و… را برای آقایان بوجود می‌آورند. علاوه بر این بر روی کیفیت روابط جنسی‌ نیز اثر منفی می‌گذارد. لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی آقایان از بهترین متدهایی است که با کمک دستگاه‌های مخصوص در کلینیک‌های زیبایی و بهداشتی انجام می‌شود. زمانی که پرتوهای لیزر به عمق پوست نفوذ می‌کنند فولیکول‌های مو را هدف می‌گیرند. بنابراین پرتوهای لیزر توسط ملانین به درون فولیکول نفوذ می‌کنند و بدین ترتیب فولیکول مو را مسدود می‌سازند و این گونه مانع رویش موهای زائد در ناحیه تناسلی آقایان می‌گردند.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر رفع موهای زائد اندام تناسلی آقایان چگونه است ؟

ناحیه تناسلی آقایان پوست نازک تری نسبت به سایر قسمت های بدن دارد به همین دلیل اغلب از داروی بی حسی موضعی قبل از انجام لیزر استفاده می شود. سپس اپراتور لیزر پالس های حرارتی را از طریق اشعه نور بر روی ناحیه تناسلی وارد می کند. همزمان با انجام لیزر، اپراتور وضعیت فرد را نیز چک می کند و بهترین تنظیم را برای درجه لیزر انجام می دهد. لیزر ناحیه تناسلی از طریق تابانده شدن اشعه بر روی موهای ناحیه تناسلی و با ایجاد گرما باعث از بین رفتن فولیکول های مو در این نواحی می شود که تا 90 درصد می تواند رشد موها را نیز کاهش دهد.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد اندام تناسلی مردان

  1. ابتدا باید ناحیه تناسلی را شب قبل به خوبی شیو کنید و حداقل برای یک ماه قبل از انجام لیزر از انجام اپلاسیون و وکس خودداری کنید.
  2. مدت زمان انجام جلسات لیزر از برنزه کردن پوست خودداری کنید و همچنین یک هفته قبل از انجام لیزر سعی کنید در معرض تابش اشعه ماورابنفش خورشید قرار نگیرید.
  3. قبل از انجام لیزر در صورت مصرف داروهایی مانند آسپرین و یا داروهای ضدالتهاب با پزشک مشورت کنید.

مراقبتهای پس از لیزرموهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

  1. آقایان بهتر است بعد از انجام لیزر ناحیه تناسلی لباس های گشاد بپوشند و تا 24 ساعت از پوشیدن لباس های چسبان خودداری کنند.
  2. همچنین بهتر است تا 48 ساعت از رفتن به استخر و جکوزی و یا حمام آب گرم خودداری کنند.
  3. تا 24 ساعت بعد از لیزر از انجام فعالیت های سنگین و ورزش که باعث ایجاد تعریق می شود نیز خودداری کنید. همچنین از کرم ها و لوسیون های معطر نیز در محل استفاده نکنند.

تعداد و فاصله جلسات لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر رفع موهای زائد آقایان به 6 تا 8 جلسه نیاز دارد؛ اما تعداد دقیق جلسات در جلسه مشاوره قبل از لیزر موهای زائد مشخص می شود. وقفه میان جلسات نیز بسته به نواحی تحت درمان تفاوت دارد. در نواحی که موها به سرعت رشد می کنند، احتمالا هر 4 تا 8 هفته، فرآیند درمان باید تکرار شود.

ماندگاری اثرات لیزر در رفع موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

در لیزر فولیکول‌های مو تخریب می‌شوند و دیگر رشد نخواهند کرد. بنابراین، ماندگاری لیزر موهای زائد برای فولیکول‌های موی تخریب‌ شده، تقریباً دائمی است. با این حال افرادی که تحت درمان لیزر قرار می‌گیرند، باید احتمال بدهند که موهای برخی از نواحی دوباره رشد کنند.

موارد منع لیزر موهای زائد اندام جنسی مردان

آیا لیزر موهای زائد بیضه مردان خطرناک است ؟

لیزر کردن بیضه‌ها هیچ اثری بر ناباروری و تولید اسپرم آقایان ندارد. از آنجایی که پرتوهای لیزر طول موج‌های کوتاه بین 3 تا 4 میلی‌متر دارند، به همین دلیل این طول موج‌ها به بافت‌های داخلی بدن نمی‌رسد و تنها توسط فولیکول مو جذب می‌گردد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث ناباروری مردان میشود ؟

هیچ خطری برای بیضه ها با لیزر موهای زائد وجود ندارد و هیچ تأثیری بر روی اسپرم مردان و باروری ندارد.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

هزینه می‌تواند با توجه به عوامل زیر برای هر مراجعه کننده متفاوت باشد:

نتیجه گیری

امروزه لیزر موهای ناحیه تناسلی بسیار مورد توجه آقایان قرار گرفته است؛ چراکه این روش اثرگذاری عالی و دائمی بر رفع موهای زائد اندام خصوصی مردان دارد. لیزر به ریشه‌ موهای این ناحیه آسیب می‌زند و باعث ریزش همیشگی آنها می‌گردد. با توجه به بی‌خطر بودن لیزر برای سلامتی آقایان، به یکی از پرطرفدارترین روش‌ها جهت رفع موهای ناحیه تناسلی تبدیل گردیده است، انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام لیزر موهای زائد مهمترین کاری است که به منظور پیشگیری از بروز عوارض و نتیجه گرفتن مطلوب باید انجام دهید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

فواید میکرونیدلینگ برای درمان لک های پوست صورتفواید میکرونیدلینگ برای درمان لک های پوست صورت

میکرونیدلینگ به عنوان یکی از روشهای مدرن و موثر در رفع لک های تیره پوستی و ملاسما با استفاده از کوکتل های مخصوص ضد لک صورت مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-28

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ یکی از روشهای موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این روش ایمن است و عوارض خاصی ندارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلکاثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیر تهاجمی در رفع افتادگی پلک و قرینه‌سازی ابروها و کاهش افتادگی ناحیه شقیقه مورد استفاده است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20