آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی پوست و مو / فواید و اثرات مزوتراپی در کاهش سایز و از بین بردن غبغب

فواید و اثرات مزوتراپی در کاهش سایز و از بین بردن غبغب

مزوتراپی غبغب یکی از روش‌های موثر و کم‌تهاجمی برای از بین بردن چربی‌های اضافی ناحیه غبغب و بهبود ظاهر گردن و فک است. این روش با تزریق ترکیبات خاصی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و داروهای چربی‌سوز به ناحیه غبغب، باعث کاهش تجمع چربی و سفت شدن پوست می‌شود. مزوتراپی نه تنها برای افرادی که دچار افتادگی و شلی پوست در ناحیه گردن هستند مناسب است، بلکه به عنوان یک راه حل سریع و بدون جراحی برای افرادی که به دنبال فرم‌دهی به غبغب و زاویه‌سازی فک هستند، پیشنهاد می‌شود. مراقبت‌های مناسب قبل و بعد از مزوتراپی نقش مهمی در بهبود نتایج و ماندگاری اثرات آن دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی غبغب چیست ؟

مزوتراپی غبغب یک تکنیک کارآمد و موثر برای حذف چربی انباشته شده در چانه و گردن و کوچک کردن غبغب است. در این روش با تزریق ترکیباتی حاوی هورمون، ویتامین، آنزیم و داروهایی نظیر داروی هومیوپاتیک، ماده‌ای حلال چربی به ناحیه غبغب اضافه می‌شود. این ماده قادر است چربی های اضافی در ناحیه چانه و گردن را در خود حل نماید. در نهایت چربی حل شده در ترکیب به وسیله متابولیسم بدن از ناحیه دفع می‌گردد.

مزایای مزوتراپی رفع غبغب

مهمترین مزایای حذف چربی غبغب با مزوتراپی به شرح زیر است:

مزوتراپی برای کاهش و رفع چربی غبغب

میزان اثرات مزوتراپی در رفع غبغب

مزوتراپی که یک روش رفع غبغب بدون جراحی است، با تزریق ترکیبات خاصی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها به نواحی چرب، می‌تواند به شکستن چربی‌های موضعی و کاهش سایز غبغب کمک کند. همچنین می‌تواند تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کند که به سفت شدن پوست و رفع شلی و افتادگی پوست گردن منجر می شود. این روش، سریعترین راه رفع غبغب است و معمولاً اثرات آن موقت هستند و برای حفظ نتایج نیاز به جلسات تکراری وجود دارد.

نحوه انجام مزوتراپی برای از بین بردن غبغب

در ابتدا پس از مشاوره توسط بهترین دکتر برای انجام مزوتراپی در کلنیک سینایار اصفهان آماده می شوید، از کرم بی حسی در موضع مد نظر استفاده می شود. سپس بسته به نیاز فرد، بهترین مارک کوکتل مزوتراپی غبغب را به عمق 1 الی 4 میلیمتری در ناحیه غبغب تزریق می‌کند. این کار با استفاده از یک سوزن ظریف و نازک انجام خواهد شد.

مراقبتهای قبل و بعد مزوتراپی غبغب

مراقبتهای قبل و بعد از بین بردن افتادگی غبغب با مزوتراپی شامل موارد زیر است:

ماندگاری مزوتراپی غبغب چقدر است؟

ماندگاری مزوتراپی غبغب معمولاً بین 6 ماه تا 1 سال است؛ اما این موضوع به عوامل مختلفی مانند نوع مواد استفاده شده، پوست فرد و سبک زندگی او بستگی دارد.

مزوتراپی غبغب چند جلسه است ؟

برای دستیابی به نتایج مطلوب آب کردن غبغب با مزوتراپی، معمولاً نیاز به 4 تا 6 جلسه مزوتراپی وجود دارد که با فاصله‌های مشخص انجام می‌شود.

موارد منع مزوتراپی غبغب

اگرچه مزوتراپی بهترین روش رفع غبغب محسوب می‌شود؛ اما برای افراد زیر مناسب نیست:

عوارض مزوتراپی غبغب

برخی از رایج ‌ترین عوارض مزوتراپی چربی سوز غبغب عبارت است از:

هزینه مزوتراپی رفع غبغب در اصفهان

هزینه انجام مزوتراپی غبغب در اصفهان توسط دکتر خوب برای مزوتراپی رفع غبغب در اصفهان به عوامل مختلف از جمله تعداد جلسات، نوع کلینیک انتخابی، دستمزد دکتر و میزان تزریق بهترین کوکتل مزوتراپی رفع غبغب بستگی دارد و ممکن است برای هر فردی این هزینه متفاوت باشد.

نتیجه گیری

مزوتراپی غبغب یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن چربی و افتادگی ناحیه غبغب بدون نیاز به جراحی است. این روش با کاهش چربی‌های موضعی و بهبود کشش پوست، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به صورت و گردن می‌بخشد. انتخاب متخصص مجرب و انجام جلسات منظم، به همراه رعایت مراقبت‌های پس از درمان، نتایج مطلوب‌تری به همراه خواهد داشت. مزوتراپی به عنوان یک راهکار سریع و موثر، به کاهش سایز غبغب و بهبود زیبایی چهره کمک می‌کند.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

اثرات هایفوتراپی در لیفت و جوانسازی پوست پیشانیاثرات هایفوتراپی در لیفت و جوانسازی پوست پیشانی

هایفوتراپی یکی از روشهای پیشرفته و غیرتهاجمی برای لیفت و جوانسازی پیشانی است که باعث کاهش چین و چروکها و سفت شدن پوست پیشانی می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-17

کانتورینگ صورت و لیفت گونه با لیزر اندولیفتکانتورینگ صورت و لیفت گونه با لیزر اندولیفت

کانتورینگ و لیفت گونه با لیزر اندولیفت یکی از پیشرفته ترین روشهای غیر جراحی برای جوانسازی و رفع افتادگی و شل شدگی پوست و ایجاد کات گونه است. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-14

فواید و اثرات مزوتراپی در کاهش سایز و از بین بردن غبغبفواید و اثرات مزوتراپی در کاهش سایز و از بین بردن غبغب

مزوتراپی کاهش سایز غبغب یکی از روشهای موثر و کم تهاجمی برای از بین بردن چربیهای اضافی ناحیه غبغب و بهبود ظاهر گردن و فک است. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-10