آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ، یکی از روش‌های موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این فناوری با استفاده از پالس‌های قوی نور، رنگ‌دانه‌های تاتو را تجزیه کرده و به مرور زمان آنها را از بین می‌برد. لیزر کیوسوئیچ بر خلاف لیزرهای سنتی، با کاهش زمان پالس لیزر، آسیب رساندن به بافت اطراف را به کمترین میزان می رساند، در نتیجه متخصصان استفاده از لیزر کیوسوئیچ را در پاک کردن تاتو بسیار ایمن می دانند. در اصفهان، این روش به دلیل تاثیرگذاری بالا و حداقل عوارض، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای حذف تاتو مورد توجه قرار گرفته است. با تعداد جلسات مناسب و رعایت مراقبت‌های لازم، می‌توان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ

حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ دارای مزایای متعددی است، که برخی از آنها به شرح زیر است:

حذف تاتو با لیزر برای چه افرادی مناسب است ؟

حذف تاتو با لیزر یک روش موثر برای افرادی است که به دلایل مختلف می‌خواهند تاتوهای خود را از بین ببرند. این روش به ویژه برای افراد زیر مناسب است:

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ در اصفهان

آیا تاتو با لیزر به طور کامل پاک می شود؟

لیزر حذف تاتو رنگی می‌تواند بسیار موثر باشد؛ اما عواملی وجود دارند که می‌توانند نتایج نهایی را تحت تاثیر قرار دهند. عواملی که می‌توانند بر نتیجه نهایی تاثیر بگذارند عبارتند از:

پاک کردن تاتو با لیزر چگونه است ؟

بعد از استفاده از بی‌حسی موضعی، متناسب با رنگ تتو، نور لیزر انتخاب می‌شود. در طول جلسات لیزر کیوسوئیچ برای تاتو، بیمار ابتدا محافظ را روی چشمان خود قرار می‌دهد. سپس پزشک، هندپیس بهترین لیزر برای حذف تاتو را روی سطح پوست می‌گذارد و هر پالس لیزر را در فواصل زمانی کوتاه روی ناحیه تاتو زده می‌تاباند. در این روش، پرتو‌های نور لیزر باعث خرد شدن رنگدانه‌های خالکوبی به قسمت ‌های کوچک می‌شوند. رنگدانه ‌های پخش شده و خرد شده طرح ‌های تتو به‌ وسیله سیستم ایمنی بدن هضم و از آن دفع می‌شوند.

برای حذف تاتو چند جلسه لیزر نیاز است ؟

به منظور پاک کردن خالکوبی با لیزر نیاز به چندین جلسه لیزر درمانی است که بستگی به رنگ جوهر و میزان عمق نفوذ آن در پوست دارد. از این رو تعداد جلسات لیزر کیوسوئیچ ممکن است بین 6 تا 12 جلسه برنامه ریزی شود و فواصل بین آنها 6 هفته می باشد، گرچه در برخی افراد نیاز به جلسات بیشتری برای حذف کامل تاتو باشد.

اقدامات قبل از لیزر حذف تاتو

مراقبتهای پس از لیزر حذف تاتو

مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ شامل موارد زیر است:

حذف تاتو با لیزر به چه کسانی توصیه نمی شود ؟

حذف تاتو با لیزر به برخی از افراد توصیه نمی‌شود. این گروه شامل موارد زیر هستند:

عوارض پاک کردن خالکوبی با لیزر

برخی از عوارض موقتی که در اثر پاک کردن تاتو با لیزر بروز می کنند، به شرح زیر می باشد:

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در اصفهان وابسته به عوامل مختلفی مانند اندازه، رنگ، عمق و نوع تاتو، تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف تاتو، ناحیه ای که تاتو روی آن قرار دارد است.

برای حذف تاتو با لیزر به کجا مراجعه کنیم ؟

برای حذف تاتو با لیزر، توصیه می‌شود به بهترین کلینیک لیزر تاتو در اصفهان و متخصصین مجرب مراجعه کنید. کلینیک سینایار در اصفهان یکی دیگر از برترین مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست از جمله پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی می‌ باشد.

نتیجه گیری

لیزر کیوسوئیچ با قدرت هدف‌گیری دقیق رنگدانه‌های تاتو، امکان پاکسازی موثر و تدریجی تاتوها را فراهم می‌کند. لیزر کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی لک‌ های پوستی را از بین می‌ برد و هیچ آسیبی به بافت‌ های پوست نمی‌ رساند. این لیزر با طول موج معین با استفاده از دستگاه خاصی بر روی پوست تابانده می‌ شود. این اشعه با نفوذ به لایه‌های پوست توسط رنگ‌ دانه‌ ها جذب می‌ شود و همین موضوع باعث از بین بردن رنگ‌ های مصنوعی موجود در پوست می‌ شود. با مراجعه به مراکز تخصصی و دریافت مشاوره حرفه‌ای، می‌توان به حذف کامل یا کاهش چشمگیر تاتو بدون آسیب به پوست دست یافت.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ یکی از روشهای موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این روش ایمن است و عوارض خاصی ندارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلکاثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیر تهاجمی در رفع افتادگی پلک و قرینه‌سازی ابروها و کاهش افتادگی ناحیه شقیقه مورد استفاده است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15