آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت صورت / اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

تزریق بوتاکس به عنوان یکی از روش‌های محبوب و غیرجراحی در حوزه زیبایی، نقش بسزایی در جوانسازی و لیفت نواحی مختلف صورت دارد. در این میان، لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیرتهاجمی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در این روش، بوتاکس (توکسین بوتولینوم) به نقاط مشخصی در اطراف چشم تزریق می‌شود. بوتاکس با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی به عضلات مربوطه، باعث کاهش فعالیت آنها و در نتیجه کاهش افتادگی شقیقه، ابروها و پلک ها می‌شود. این روش علاوه بر رفع افتادگی پلک و قرینه سازی ابروها، به بهبود ظاهر و جوانسازی دور چشم نیز کمک می‌کند. در این مطلب به بررسی اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه و ابرو، نکات پیش از انجام این روش، مراقبت‌های بعد از آن و همچنین موارد منع استفاده از این روش خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق بوتاکس به شقیقه

لیفت شقیقه با بوتاکس مزایای متعددی دارد که در ادامه به بیان مزیت های مهم این تکنیک می پردازیم:

آیا تزریق بوتاکس افتادگی پلک را درمان می کند ؟

تزریق بوتاکس می‌تواند به رفع افتادگی پلک کمک کند؛ اما درمان اصلی نیست. بوتاکس با شل کردن عضلات خاص در ناحیه پیشانی و دور چشم، می‌تواند به طور موقت پوست را سفت‌تر کند و افتادگی پلک را کاهش دهد.

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس چگونه است ؟

در لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس ، ابتدا ناحیه مورد نظر ضد عفونی و بیحس میشود. سپس مقدار بوتاکسی که مشخص شده را به صورت از قبل تعیین شده، به نواحی مد نظر تزریق میکنند.

لیفت شقیقه و ابروها با تزریق بوتاکس

نکات و اقدامات مهم قبل از بوتاکس شقیقه

در ادامه به بررسی دستورالعمل‌هایی که لازم است قبل از بوتاکس انجام دهید می‌پردازیم:

مراقبتهای لازم بعد از بوتاکس لیفت شقیقه

مراقبت های پس از بوتاکس شقیقه به شرح زیر می باشد:

تزریق بوتاکس شقیقه برای چه افرادی مناسب است ؟

لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس مناسب افرادی است که می‌خواهند بدون نیاز به جراحی بهبود ظاهری در ناحیه شقیقه‌ها و بخش خارجی ابروهای خود داشته باشند. مناسب ترین کاندیداها برای این روش شامل موارد زیر می‌شوند:

موارد منع تزریق بوتاکس شقیقه

تمام روش‌های زیبایی معمولا برای همه ی افراد جامعه مناسب نیست؛ بنابراین در ادامه به گروه‌هایی از افراد اشاره خواهیم کرد که نمی‌توانند از تزریق بوتاکس استفاده کنند:

ماندگاری لیفت شقیقه و ابرو با بوتاکس

به طور کلی می‌توان مدت ماندگاری لیفت گوشه چشم با تزریق بوتاکس را حدود 3 تا 6 ماه دانست.

اثرات و نتایج نهایی تزریق بوتاکس شقیقه

لیفت شقیقه با بوتاکس، لیفت شقیقه و ابرو بدون جراحی است که باعث بالا رفتن قسمت خارجی ابروها، قرینه سازی ابروها و جوانسازی دور چشم می‌شود. اگر این تزریق توسط بهترین دکتر بوتاکس لیفت شقیقه در اصفهان انجام گیرد، نتایج، طبیعی به نظر می‌رسند و هیچ تغییر غیرطبیعی در صورت ایجاد نخواهد شد. نتایج اولیه لیفت ابرو با تزریق بوتاکس معمولا بین 3 تا 7 روز پس از تزریق مشاهده می‌شوند؛ اما نتیجه نهایی ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا کاملا نمایان شود.
میزان اثرگذاری بوتاکس در ناحیه شقیقه می‌تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل شامل موارد زیر هستند:

عوارض تزریق بوتاکس شقیقه

اگر چه تزریق بوتاکس به صورت کلی یک فرایند ایمن محسوب می‌شود؛ اما سم بوتولینوم می تواند عوارض و مشکلاتی موقت به همراه بیاورد. از جمله این عوارض عبارتند از :

انتخاب بهترین کلینیک برای بوتاکس شقیقه یا دکتر خوب برای لیفت شقیقه در اصفهان تاثیر زیادی در کاهش ریسک وقوع هر کدام از موارد بالا دارد.

هزینه لیفت شقیقه و ابرو با بوتاکس

هزینه لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس در اصفهان متغیر است و بستگی به عواملی مانند محل کلینیک، تخصص و تجربه پزشک، تعداد واحدهای بوتاکس مورد استفاده و سطح نیازهای هر فرد دارد.

نتیجه گیری

تزریق بوتاکس به شقیقه و ابرو، یک راهکار موثر و غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر و جوانسازی صورت است. این روش با ایجاد نتایجی طبیعی، به لیفت و قرینه‌سازی ابروها و همچنین رفع افتادگی پلک کمک می‌کند. تزریق به نواحی اطراف ابرو، سبب شل شدن و عدم انقباض در اطراف ابروها میشود و عضله بالای چشم و زیر ابرو، هنگامی که بوتاکس تزریق می شود، به سمت بالا لیفت می شود. با انتخاب دکتر یا کلینیک خوب برای لیفت شقیقه با بوتاکس، می‌توان از ماندگاری و کیفیت بالای این روش بهره‌مند شد.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ یکی از روشهای موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این روش ایمن است و عوارض خاصی ندارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلکاثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیر تهاجمی در رفع افتادگی پلک و قرینه‌سازی ابروها و کاهش افتادگی ناحیه شقیقه مورد استفاده است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15