آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی دور چشم / اثرات هایفوتراپی دور چشم در رفع افتادگی پلک و لیفت ابروها

اثرات هایفوتراپی دور چشم در رفع افتادگی پلک و لیفت ابروها

با افزایش سن و کاهش میزان کلاژن و الاستین پوست، افتادگی پلک ایجاد می‌شود که مشکلات زیادی از نظر زیبایی و بینایی برای فرد ایجاد می‌ کند، لذا افراد به دنبال راهکارهایی برای درمان افتادگی پلک می باشند تا بتوانند زیبایی را به چهره باز گردانده و اختلالاتی که برای بینایی پیش می آید، را از بین ببرند. یکی از راهکارهای درمانی برای رفع افتادگی پلک و بالاکشیدن ابروها هایفوتراپی می باشد. این روش نیازی به جراحی ندارد و ایمن می باشد که در آن از امواج فراصوت برای رفع افتادگی استفاده می شود. این امواج شبیه امواجی است که در دستگاه‌های سونوگرافی استفاده می‌شود، با این تفاوت که به صورت متمرکز بر روی ناحیه خاصی وارد شده و با تحریک کلاژن سازی موجب استحکام بافت های پوستی و درمان افتادگی پلک می شود. علاوه بر لیفت پلک و ابرو، رفع خطوط اطراف چشم نیز از مزیت های این روش است که در نهایت باعث می شود صورتی جوان و زیبا داشته باشید.

آنچه در این مطلب میخوانید

آیا هایفو باعث لیفت ابروها می شود ؟

در هایفوتراپی ابرو از امواج اولتراسوند استفاده می‌شود. این امواج علاوه بر فرم دهی ابروها می‌توانند شل شدگی و افتادگی ابرو را درمان کنند.

آیا هایفو افتادگی پلک را برطرف می کند ؟

هایفوتراپی پلک یکی از روش های مؤثر می باشد که برای زمانی که فرد دچار افتادگی پوست در ناحیه پلک می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

هایفوتراپی پلک و دور چشم

مزایای هایفوتراپی دور چشم

نحوه انجام هایفوتراپی پشت پلک

مراقبت های ضروری پس از هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی پلک برای چه کسانی مناسب است ؟

هایفو برای سیاهی زیر چشم و افرادی که با مشکلاتی مانند افتادگی پلک و ابرو دست و پنجه نرم می‌کنند، توصیه می‌شود. برای اطمینان از اینکه آیا شرایط مناسب برای انجام هایفوتراپی دارید یا خیر، توصیه می‌شود که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. البته باید توجه داشته باشید که این روش جدید جوانسازی بیشتر مناسب برای افرادی است که در شرایط سلامتی جسمی مناسب قرار دارند.

برای هایفوتراپی دور چشم چند جلسه نیاز است ؟

تعداد جلسات هایفوتراپی دور چشم ممکن است متفاوت باشد و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله نوع مشکل پوستی، شدت مشکل و واکنش فرد به درمان. معمولاً برخی از افراد نتایج را پس از یک یا دو جلسه مشاهده می‌کنند؛ اما برخی ممکن است نیاز به چند جلسه بیشتر داشته باشند. پیشنهاد می‌شود که با یک پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا بر اساس وضعیت شما، تعداد مناسب جلسات را تعیین کنید.

مدت ماندگاری نتایج هایفوتراپی دور چشم

به طور میانگین ماندگاری هایفو ابرو تا 2 سال است.

عوارض هایفو برای پلک و ابروها

هایفوتراپی به گونه ای می باشد که بعد از انجام آن فرد می‌تواند به فعالیت‌های عادی بازگردد و هیچ گونه آسیب به لایه‌های سطحی پوست وارد نمی شود؛ اما بعضی مواقع ممکن است:

هزینه هایفوتراپی پلک در اصفهان

هزینه هایفوتراپی پلک در اصفهان متغیر است و بستگی به عوامل مختلفی مانند میزان افتادگی پلک، محل کلینیک، تخصص پزشک و تعداد جلسات مورد نیاز دارد.

نتیجه گیری

هایفوتراپی پلک یک درمان ایمن و موثر برای لیفت پلک است که امروزه به دلیل ویژگی‌های غیر تهاجمی آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن و در نتیجه بازسازی و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. این روش تنها درمان غیر تهاجمی است که می تواند ساختارهای عمقی زیر پوست که در جراحی زیبایی درمان می شوند را بدون ایجاد برش یا آسیب به پوست درمان کند. همچنین هایفوتراپی برای پف زیر چشم نیز کاربرد دارد. هایفوتراپی با سفت کردن پوست اطراف ناحیه چشم به کاهش کیسه‌های پف کرده آن کمک می‌کند و همزمان بافت چربی را تا حدی کاهش می‌دهد. این روش خطرات و عوارض جانبی کمی به دنبال دارد؛ اما بسیار مهم است که برای رسیدن به نتایج مطلوب و پیشگیری از آسیب‌های ناخواسته در مرکزی معتبر انجام شود.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

اثرات هایفوتراپی در لیفت و جوانسازی پوست پیشانیاثرات هایفوتراپی در لیفت و جوانسازی پوست پیشانی

هایفوتراپی یکی از روشهای پیشرفته و غیرتهاجمی برای لیفت و جوانسازی پیشانی است که باعث کاهش چین و چروکها و سفت شدن پوست پیشانی می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-17

کانتورینگ صورت و لیفت گونه با لیزر اندولیفتکانتورینگ صورت و لیفت گونه با لیزر اندولیفت

کانتورینگ و لیفت گونه با لیزر اندولیفت یکی از پیشرفته ترین روشهای غیر جراحی برای جوانسازی و رفع افتادگی و شل شدگی پوست و ایجاد کات گونه است. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-14

فواید و اثرات مزوتراپی در کاهش سایز و از بین بردن غبغبفواید و اثرات مزوتراپی در کاهش سایز و از بین بردن غبغب

مزوتراپی کاهش سایز غبغب یکی از روشهای موثر و کم تهاجمی برای از بین بردن چربیهای اضافی ناحیه غبغب و بهبود ظاهر گردن و فک است. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-10