آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت صورت / هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی گردن و رفع غبغب بدون جراحی

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی گردن و رفع غبغب بدون جراحی

یکی از قسمت هایی که با بالا رفتن سن دچار افتادگی می شود و در زیبای چهره بسیار تاثیرمی گذارد، ناحیه گردن می باشد. افزایش سن در این ناحیه علاوه بر شل شدن پوست باعث ایجاد غبغب و چین وچروک می شود. هایفوتراپی گردن یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود. در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراسوند) استفاده می‌شود. این امواج با تخریب سلول های عمیق پوست گردن باعث کلاژن سازی در پوست شده و پوست را جهت تلاش برای جوانسازی تحریک می کند. از دیگر مزیت های هایفوتراپی گردن، رفع چروکهای پوست گردن و ایجاد حالت مناسب در فک و چانه می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای جوانسازی گردن و دکلته با هایفو

  1. بدون درد و ناراحتی
  2. بدون خطر و کاملاً ایمن
  3. بدون نیاز به جراحی و به صورت غیر تهاجمی
  4. دوره نقاهت وجود ندارد
  5. درمان آن سریع و بدون عوارض می‌باشد.
  6. بازسازی کلاژن

اثرات هایفو در رفع شلی و افتادگی پوست گردن

در روش جوانسازی گردن با هایفو از امواج فراصوت برای ایجاد گرما در سطح عمیق پوست استفاده می‌کند. این گرما به سلول‌های هدف پوست آسیب می‌رساند و باعث می‌شود بدن برای ترمیم آنها تلاش کند. برای انجام این کار، بدن کلاژن تولید می‌کند تا به رشد مجدد سلول کمک کند. کلاژن ماده‌ای در پوست است که به آن ساختار و خاصیت ارتجاعی می‌بخشد. در نتیجه موجب رفع شلی و افتادگی پوست می شود.

هایفوتراپی غبغب در اصفهان

آیا هایفو باعث از بین رفتن غبغب میشود ؟

این روش به طور ‌ویژه برای بهبود ظاهر غبغب مورد استفاده قرار می ‌گیرد. درمان با هایفو بهترین و سریعترین راه رفع غبغب است که با ارسال انرژی اولتراسوند به لایه‌ های عمیق ‌پوست، موجب سفت شدن و لیفتینگ پوست در ناحیه زیر چانه و گردن می ‌گردد. این فرآیند باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، شکل ‌دهی به خط فک و رفع غبغب بدون جراحی می ‌شود.

ماندگاری هایفوتراپی غبغب و گردن

اثرات ناشی از این درمان را میتوان حداقل تا 18 الی 24 ماه حفظ کرد. به همین دلیل برای تداوم اثرات باید درمانهای نگه دارنده و ترمیمی به صورت سالیانه انجام شوند.

هایفوتراپی گردن و غبغب چگونه است ؟

قبل از انجام هایفوتراپی گردن، پزشک ناحیه گردن و غبغب را به ‌دقت بررسی می‌کند تا مطمئن شود که درمان هایفو مناسب‌ترین درمان برای بیمار است. انجام اندازه گیری ‌های دقیق برای کار و تعیین شدت امواج بر اساس میزان افتادگی و شل بودن پوست گردن و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای برداشتن غبغب هم در این معاینه مشخص می‌شود. در روز عمل ابتدا ناحیه فک و چانه تمیز می‌شود و با یک ژل شبیه ژل مورد استفاده در سونوگرافی در ناحیه تحت درمان اعمال می‌شود. پس از استعمال ژل، دستگاه HIFU روی گردن و چانه قرار می‌گیرد. امواج دستگاه، مستقیماً به مناطق مورد نظر برخورد می‌کند و هیچ آسیبی به مناطق اطراف وارد نخواهد کرد.

پس از هایفوتراپی غبغب چه مراقبتهایی لازم است ؟

مدت زمان و تعداد جلسات هایفوتراپی غبغب

هر جلسه درمانی هایفو غبغب بین 30 تا 60 دقیقه زمان میبرد. تعداد جلسات بسته به شرایط هر فرد متفاوت است و ممکن است به چند جلسه درمان نیاز باشد.

موارد منع هایفوتراپی گردن

خطرات و عوارض هایفو در ناحیه گردن

هزینه هایفوتراپی گردن و رفع غبغب

عوامل تأثیرگذار بر قیمت هایفوتراپی به مواردی چون ناحیه مورد درمان، مکان کلینیک، نوع دستگاه هایفوی مورد استفاده و تعداد جلسات هایفوتراپی اشاره کرد.

نتیجه گیری

افتادگی گردن همراه با کاهش قابلیت ارتجاعی آن، سبب می شود جلوه ای نازیبا پدیدار شود. هایفوتراپی یکی از تکنولوژی هایی می باشد که با فرکانس بالا و به روش غیر تهاجمی (بدون جراحی و بیهوشی ) برای رفع غبغب و لیفت گردن به کار می رود. این روش با استفاده از امواج فراصوت متمرکز موجب تخریب کردن سلول های عمیق پوست و در نتیجه کلاژن سازی و رفع خطوط افقی و عمودی گردن نیز می شود. با مشاوره پزشک متخصص، می‌توانید بهترین تصمیم را برای جوانسازی و بهبود ظاهر صورت و گردن خود بگیرید و به یک چهره و ظاهر جوان تر دست یابید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15

لیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوستلیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوست

لیفت غیر جراحی صورت به روش آفرودیت یکی از جدیدترین و مؤثرترین روشهای غیر تهاجمی برای بهبود شلی ، افتادگی و کلاژن‌ سازی طبیعی پوست است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-11

مهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مومهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مو

برای دستیابی به بهترین نتایج، رعایت مراقبتها و توصیه های قبل و بعد از کاشت موی طبیعی بسیار حائز اهمیت است و باعث کاهش عوارض احتمالی کاشت مو می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08