آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / تزریق فیلر زیر چشم؛ مزایا مراقبتها و ماندگاری نتایج آن

تزریق فیلر زیر چشم؛ مزایا مراقبتها و ماندگاری نتایج آن

چشم ها نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره دارند، لذا در صورتی که زیر چشم دچار فرورفتگی یا چروک شود چهره شما غمگین و خسته به نظر می رسد. گودی و سیاهی زیر چشم می تواند در اثر بالا رفتن سن، ژنتیک، استفاده مداوم از عینک، مشکلات کبدی و … ایجاد شود. تزریق فیلر زیر چشم روشی است که در جوانسازی اطراف چشم مؤثر بوده و موجب رفع چروک‌ها، تیرگی‌ها و گودی زیر چشم می‌شود. این روش غیرجراحی با استفاده از مواد پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید، به بهبود ظاهر و کاهش علائم پیری در ناحیه دور چشم کمک می‌کند. در کلینیک سینایار اصفهان، پزشک پوست، ناحیه اطراف چشم شما را بررسی کرده و با در نظر گرفتن نیازها، شرایط و انتظارات شما ممکن است تزریق فیلر را به عنوان یک روش مناسب به شما پیشنهاد نماید.

آنچه در این مطلب میخوانید

چرا تزریق فیلر زیر چشم؟

تزریق فیلر زیر چشم سبب از بین رفتن چروک،گودی و تیرگی اطراف چشم می شود. این فیلرها از اسید هیالورونیک تشکیل شده و با تحریک کلاژن سازی پوست زیر چشم را جوان تر و شاداب تر می کند. به دلیل اینکه اسید هیالورونیک به مرور زمان توسط بدن جذب می شود، معمولاً بدن هیچ واکنش و حساسیتی نشان نخواهد داد.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان

مراحل تزریق فیلر زیر چشم

در ابتدا موضع مورد نظر (زیر چشم) به طور کامل پاک می شود تا از بروز عفونت پیشگیری شود.
سپس با استفاده از سوزن بسیار ظریف به طور هموار و آرام فیلر به زیر پوست تزریق می گردد.
معمولاً 3 الی 5 تزریق در هر سمت انجام می شود تا سطوح هموار گردد و در نهایت یک ماساژ آرام موجب صاف تر شدن نتایج تزریق می گردد.

مراقبتهای پس از تزریق فیلر زیر چشم

از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای زیاد در یک تا دو روز اول خودداری کنید.
حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق فیلر از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی خودداری کنید. این فعالیت‌ها موجب وارد شدن فشار به ناحیه تزریق می شوند و امکان دارد باعث جابجایی فیلر شوند.
به مدت 2 ساعت پس از تزریق بهتر است کیسه یخی را بر روی ناحیه تزریق شده قرار دهید.
بعد از تزریق، روزانه حداقل 10 لیوان آب بنوشید.
پس از تزریق فیلر حداقل برای دو روز، باید طوری بخوابید که هیچ فشاری به منطقه تزریق وارد نشود. در واقع بهتر است از خوابیدن بر روی ناحیه‌ای که تزریق فیلر در آن انجام شده بپرهیزید تا مانع وارد شدن فشار بیش از حد به این ناحیه و در نهایت جابجایی فیلر شوید.

آیا تزریق فیلر زیر چشم درد دارد؟

درد فیلر زیر چشم زیاد نیست و قبل از تزریق پزشک محل مورد نظر را بی حس می کند. البته از سوزن های بسیار نازک و ظریف برای تزریق استفاده می شود که حداقل درد و ناراحتی را برای شما در بر خواهد داشت.

آیا نتایج تزریق فیلر زیر چشم دائمی است؟

تزریق ژل به زیر چشم برخلاف عمل های زیبایی که نتایج دائمی خواهند داشت، دائمی نبوده و پس از مدتی آثار تزریق فیلر از بین خواهند رفت. فیلر تزریق شده پس از مدتی جذب بدن خواهد شد به همین دلیل پس از مدتی آثار آن از بین رفته و برای دوام نتایج فیلر پرکننده، نیاز به ترمیم و تزریق ژل مجدد خواهد بود.

چه کسانی نباید تزریق فیلر زیر چشم انجام دهند؟

تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک پوست و زیبایی سینایار

یکی از موارد پر کاربرد این روزها در کلینیک های زیبایی، تزریق فیلر زیر چشم می باشد. تزریق فیلر در جهت جوانسازی و رفع چین و چروک در قسمت زیر چشم در انواع بهترین برندهای با کیفیت و قیمت مناسب را در کلینیک سینایار تجربه کنید.

مدت زمان ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تأثیرگذار است از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد؛ اما به طور کلی دوام تزریق‌ها زیاد نیست و معمولاً بین 6 تا 18 ماه است.

عوارض و خطرات احتمالی تزریق فیلر

هزینه و قیمت تزریق فیلر زیر چشم

هزینه این درمان به منطقه جغرافیایی کلینیکی که انتخاب می‌کنید و مهارت پزشک بستگی دارد. برخی عوامل مانند نوع فیلر مورد استفاده و مقدار آن که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارید نیز مهم است.

نتیجه گیری

هرگونه آسیب در زیر چشم ها به شدت در سن و سال و ظاهر شما تأثیر می گذارد. یکی از بهترین روش های درمانی برای جوانسازی چشم ها تزریق فیلر است که می تواند با کشیدگی در زیر پوست و پر کردن رنگدانه های پوستی، ایجاد فرم بهتر و روشنی بیشتر را در بر داشته باشد. فیلر ها در واقع مواد پر کننده اس هستند که سازگار با پوست بوده و واکنش های شیمیایی را در بر ندارد. ارائه خدمات تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک سینایار از مزایای متعددی همچون استفاده از محصولات با کیفیت و با قیمت و هزینه مناسب برخوردار می باشد که میتوانید با خیال آسوده نسبت به تزریق فیلر زیر چشم اقدام کنید. در ضمن می توانید در این رابطه مشاوره های لازم را دریافت کنید و اطلاعات کاملی از آن پیدا کرده و سپس نسبت به این عمل اقدام نمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان؛ فواید، تعداد جلسات و قیمتلیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان؛ فواید، تعداد جلسات و قیمت

لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی آقایان از بهترین متدهایی است که فولیکول‌های مو را هدف می گیرد و آن را برای رشد مجدد مسدود و متوقف می سازد. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-16

زاویه سازی صورت با تزریق ژل؛ همه چیز درباره این روش پرطرفدارزاویه سازی صورت با تزریق ژل؛ همه چیز درباره این روش پرطرفدار

از زاویه سازی فک و چانه به منظور افزایش جذابیت چهره، اصلاح چانه، رفع گردی و لاغری صورت، بهبود نیمرخ صورت و تناسب و تعادل اجزای صورت استفاده می ‌کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-09

قیمت خدمات پوست، مو و زیبایی در کلینیک سینایار اصفهانقیمت خدمات پوست، مو و زیبایی در کلینیک سینایار اصفهان

لیست قیمت و هزینه تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، چربی و عمل های زیبایی مانند جراحی بینی ، بلفاروپلاستی، لیفت شقیقه، کاشت مو و ابرو، ساکشن غبغب در اصفهان. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-06