آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل گونه، راهنمای کامل افزایش حجم و زیبایی گونه ها

تزریق ژل گونه، راهنمای کامل افزایش حجم و زیبایی گونه ها

گونه یکی از اجزای صورت است که فرم آن می‌تواند تا حد زیادی در زیبایی چهره تأثیرگذار باشد. بنا به دلایل ژنتیکی و نیز با افزایش سن، گونه ها فرم نرمال و زیبای خود را از دست می‌دهند و این مشکل می‌تواند سایر نقاط صورت را نیز تحت تأثیر قرار دهد. مشکلاتی که ممکن است در پی افتادگی گونه به وجود آید خطوط و چین و چروک هایی است که در نواحی لب و بینی ایجاد می‌شود. آیا به دنبال راهی برای برجسته کردن گونه‌های خود و به دست آوردن چهره‌ای جوان‌تر هستید؟ تزریق ژل گونه یکی از بهترین روش‌های غیرجراحی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به چهره‌ای جذاب‌تر و شاداب‌تر دست یابید. این درمان غیر جراحی شامل استفاده از پرکننده‌های پوستی تزریقی مانند ژل اسید هیالورونیک برای ایجاد پری و شفافیت گونه‌ها است. در این مقاله، با تمامی جوانب این روش آشنا خواهید شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل گونه چیست؟

تزریق ژل گونه یک روش زیبایی غیرتهاجمی است که در آن ژل‌ هیالورونیک اسید به ناحیه گونه تزریق می‌شوند تا حجم از دست رفته را بازگردانند و چهره‌ای شاداب و جوان‌تر ایجاد کند. ژل هیالورونیک اسید، موادی است که برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، تقویت استخوان گونه و ایجاد ظاهری جوان به پوست تزریق می شوند. این روش سریع، ایمن و با نتایج فوری همراه است.

تزریق ژل گونه در اصفهان

انواع تزریق ژل گونه بر اساس فرم صورت

تزریق ژل گونه برای صورت گرد

هنگامی که صورت گرد است، زاویه چندانی ندارد، برای ایجاد زاویه از تزریق بالای گونه که باعث برجسته تر نشان دادن استخوان گونه می شود و تزریق تحتانی گونه که گودی و افتادگی خط فک را برطرف می کند، کمک گرفته می شود. با این کار از گردی وسط صورت کاسته می شود و صورت کمی بیشتر زاویه دار می گردد.

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

برای صورت های کشیده، بیشتر تزریق در بخش میانی یا میدفیس انجام می شود تا کشیدگی و لاغری صورت کمتر به نظر برسد.

تزریق ژل گونه طبیعی

تزریق ژل گونه طبیعی به صورتی انجام می شود که تغییر زیادی در صورت فرد به نظر نرسد و تنها پیری و افتادگی صورت برطرف شود. همچنین کات گونه شکل واضح تر و بهتری به خود بگیرند.

مزایای تزریق ژل گونه

نحوه تزریق ژل گونه

پاکسازی صورت: ناحیه مورد نظر تمیز و ضدعفونی می شود.
بی حسی: یک بی حس کننده موضعی به محل تزریق ژل مالیده می شود و چند دقیقه برای بی حس شدن صبر می کنید.
تزریق ژل: برای تزریق ژل به صورت، بخش هایی توسط پزشک انتخاب می شود. مقداری ژل از داخل سرنگ به گونه شما تزریق می شود و بعد از چک شدن، در صورت لزوم به آن ژل اضافه می شود.
ماساژ: گاهی اوقات، ناحیه مورد نظر برای توزیع یکنواخت ژل، ماساژ داده می شود.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل گونه

عوارض تزریق ژل گونه

برخی از رایج ترین عوارض تزریق ژل گونه عبارتند از:

سوالات متداول ژل گونه

آیا تزریق ژل گونه دردناک است؟

بیشتر بیماران فقط احساس ناراحتی خفیفی می‌کنند؛ زیرا از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.

ژل گونه چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری تزریق ژل گونه معمولاً بین 6 تا 18 ماه است و بسته به نوع ژل و متابولیسم بدن فرد متفاوت است.

آیا تزریق ژل به صورت روش ایمنی است؟

ژل هیالورونیک اسید، ماده‌ای ژل مانند است که عملی مشابه با یک قند بدن طبیعی که به نام اسید هیالورونیک شناخته می‌شود، دارد. این باعث می‌شود استفاده از آنها در پوست بسیار بی خطر باشد؛ زیرا بدن به مرور زمان این ماده را می‌شکند و جذب می‌کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید باید توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود تا از همه لحاظ نسبت به ایمن بودن این تزریق اطمینان حاصل کنید.

دوران استراحت پس از تزریق ژل چه مدت است؟

تزریق ژل یک عمل سر پایی است و به استراحت بالینی نیاز ندارد. معمولاً افراد پس از تزریق می توانند عملکرد روزانه خود را ادامه دهند.

هزینه ژل گونه چقدر است؟

اولین نکته تأثیرگذار در هزینه میزان ژل تزریق شده است. برای تعیین این میزان، سلیقه شما و نظر پزشک دخیل هستند. عامل تأثیرگذار بعدی برند ژل مصرفی است.آخرین عامل مؤثر بر هزینه تزریق ژل، دستمزد پزشک و محل تزریق است.

آیا ژل گونه قابل تخلیه است؟

ژل‌های گونه معمولاً قابل تخلیه یا حذف هستند، بخصوص اگر آنها از هیالورونیک اسید ساخته شده باشند. در مواردی که فرد از نتایج ناراضی است یا در صورت بروز عوارض ناخواسته مثل برآمدگی غیرطبیعی یا تحرک ژل، مفید است.

نتیجه ‌گیری

با گذر زمان و افزایش سن، حجم گونه‌ها کاهش پیدا می‌کند و پوست صورت شل و افتاده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود سن شما بیشتر از سن واقعی‌تان به نظر برسد؛ اما خبر خوب این است که تزریق ژل گونه، یک روش ایده‌آل برای جوانسازی و بازگرداندن شادابی به چهره است. تزریق ژل هیالورونیک اسید، یکی از کم ریسک‌‎ترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای داشتن گونه‌های برجسته است. در این روش، با تزریق ژل هیالورونیک اسید به اطراف ناحیه استخوانی گونه، حجم آن افزایش یافته و برجسته‌تر به نظر می‌رسد. از طرفی باعث نمایان‌تر شدن استخوان گونه می‌شود. تزریق ژل گونه یک روش ساده و مؤثر برای بهبود ظاهر چهره و افزایش اعتماد به نفس است. اگر علاقه‌مند به انجام این روش هستید، تیم زبده ما در کلینیک سینایار آماده ارائه مشاوره و خدمات حرفه‌ای به شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره، با ما تماس بگیرید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

فواید میکرونیدلینگ برای درمان لک های پوست صورتفواید میکرونیدلینگ برای درمان لک های پوست صورت

میکرونیدلینگ به عنوان یکی از روشهای مدرن و موثر در رفع لک های تیره پوستی و ملاسما با استفاده از کوکتل های مخصوص ضد لک صورت مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-28

پاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو یا خالکوبی صورت و بدن با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ یکی از روشهای موثر و ایمن برای از بین بردن تاتوهای رنگی و قدیمی است. این روش ایمن است و عوارض خاصی ندارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلکاثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس به دلیل نتایج طبیعی و غیر تهاجمی در رفع افتادگی پلک و قرینه‌سازی ابروها و کاهش افتادگی ناحیه شقیقه مورد استفاده است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20