آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / کاشت ابرو به روش fit بهتر است یا fut؟

کاشت ابرو به روش fit بهتر است یا fut؟

ابرو‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارند؛ اما دلایلی وجود دارند که سبب افزایش احتمال ریزش ابرو‌ها می‌شود. ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس، افزایش سن، ناهنجاری‌های ژنتیکی و برخی عادات رفتاری مخرب دلایل اصلی ریزش ابرو هستند. ترمیم و بازسازی ابرو یا کاشت ابرو به منظور پر کردن و یا بهبود شکل ظاهری ابرو به عنوان یک روش دائمی در افرادی که به دلایلی ابرو ندارند و یا ابروهای کم پشت دارند، می باشد. با این روش شما قادر هستید تراکم و حجم ابروهای خود را به میزان دلخواه برسانید. کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش‌ های نوین پزشکی کاشت ابرو است که به شما کمک خواهد کرد فرم و حالت ابرو‌های خود را به‌ صورت طبیعی تغییر دهید یا اصلاح کنید. در این روش ابرو‌ها حالتی کاملاً طبیعی داشته و فولیکول‌ ها از بانک موی خود فرد استخراج می‌شوند. این روش نتایج دائمی به دنبال داشته و دوره‌ی نقاهت کوتاهی دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت ابرو به روش fit بهتر است یا fut؟

هر دو روش برای داشتن ابروهایی پر و زیبا مؤثر و ایمن هستند. با این حال، بسیاری از جراحان عقیده دارند که روش FUT گرافت‌های باکیفیت بیشتری دارد. دلیل این نظرات این است که جراحان می‌توانند گرافت‌ های فولیکولی باکیفیت‌ تری را با احتمال آسیب کمتر به این گرافت‌ها از نوار پیوندی جدا کنند و اینکه احتمال زنده ماندن گرافت در این روش بیشتر از FUE است. در این روش خواب طبیعی موها نیز حفظ می شود.

روش fit بهتر است یا fut

مزایای کاشت ابرو به روش FUT

نحوه کاشت ابرو به روش fut

یکی از قدیمی ترین روش های کاشت ابرو، کاشت ابرو با روش fut است که مراحل کاشت ابرو با روش FUT به شرح زیر است:
پس از بی حس کردن ناحیه پشت سر، برشی نواری شکل و باریک به عرض 1 الی 5/1 سانتی متر در قسمت پشت سر زده می شود تا گرافت های مورد نیاز از این ناحیه برداشته شود. پزشک در این مرحله برش را به نحوی می زند که تا حد ممکن جای زخم و اسکار در این ناحیه باقی نماند.

بخیه زدن ناحیه پشت سر پس از برداشت نواری

نوار باریک جدا شده از پشت سر، زیر میکروسکوپ قرار می گیرد و با دقت گرافت های مو از آن جدا می شود. در این مرحله بسته به اینکه فرد تا چه حد نیاز به پرپشت شدن ابروها دارد، 100 الی 250 گرافت برداشته می شود.
پس از جداسازی و آماده سازی گرافت ها و بی حس کردن ابروها، برش های بسیار ریزی بر روی ابروها برای پیوند زدن گرافت ها زده می شود.

مراقبت‌ های بعد از کاشت ابرو به روش FUT

معایب کاشت ابرو به روش FUT

عوارض جانبی کاشت ابرو به روش FUT

در تکنیک FUT کاشت ابرو عوارض جانبی به صورت محدود و نادر اتفاق می‌افتند. عوارضی از جمله قرمزی، خارش و کمی کبودی و احساس درد امری طبیعی بوده و پس از چند روز بهبود خواهند یافت. با این حال برخی از عوارض جانبی احتمالی نیز ممکن است در برخی از افراد رخ دهد. این عوارض عبارتند از:

قیمت کاشت ابرو به روش fut

عواملی مانند تعداد فولیکول های مورد نیاز، مدل ابروی مورد نظر فرد، دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک و … در تعیین هزینه نهایی دخیل هستند.

در کلینیک تخصصی و مدرن سینایار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15

لیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوستلیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوست

لیفت غیر جراحی صورت به روش آفرودیت یکی از جدیدترین و مؤثرترین روشهای غیر تهاجمی برای بهبود شلی ، افتادگی و کلاژن‌ سازی طبیعی پوست است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-11

مهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مومهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مو

برای دستیابی به بهترین نتایج، رعایت مراقبتها و توصیه های قبل و بعد از کاشت موی طبیعی بسیار حائز اهمیت است و باعث کاهش عوارض احتمالی کاشت مو می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08