آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / کاشت ابرو به روش fut چگونه است؟

کاشت ابرو به روش fut چگونه است؟

آنچه در این مطلب میخوانید

ابروهای پر و خوش حالت، یکی از ملاک های زیبایی محسوب می شود؛ اما اکثر افراد به دلیل بالا رفتن سن و یا ژنتیک ممکن است ابروهای خود را از دست دهند و یا دچار ریزش ابرو شوند که این موضوع می تواند اعتماد به نفس افراد را بگیرد. با پیشرفت علم و تکنولوژی و ابداع روش های مختلف برای کاشت ابرو، جایی برای نگرانی در مورد ریزش ابرو و یا ناراحتی برای نداشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم نخواهد بود. کاشت ابرو به روش fut یکی از قدیمی ترین روش‌ ها است که تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این روش یک برش نازک در پشت سر جهت برداشت فولیکول زده می‌شود. این ناحیه به دلیل مقاومت در برابر ریزش بسیار برای برداشت گرافت مناسب است. در مرحله بعد از نوار برداشت شده از پشت سر، بین 100 تا 250 فولیکول برداشت می‌شود. در مرحله آخر برش‌ هایی جهت کاشت گرافت به روی ابرو زده می‌ شود. شما با روش fut می‌توانید از ابروهایی کاملاً طبیعی برخوردار شوید.

کاشت ابرو به روش fut

آیا کاشت ابرو بدون جراحی امکان پذیر است؟

یکی از روش‌های جدید کاشت ابرو، کاشت ابرو بدون جراحی یا روش FUE می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان فولیکول‌ها را به صورت واحدهای مجزا برداشت می‌کنند. همانطور که از نام این روش مشخص است، در FUE هیچ برشی ایجاد نشده و جراحی کاشت بدون خونریزی و درد انجام می‌شود. در FUE فولیکول‌ها از ناحیه پشت سر برداشت می‌شوند. موهای این ناحیه تراکم بسیاری داشته و به دلیل نازکی، شباهت بسیاری به موهای ابرو دارند. در این روش کاشت ابرو پزشکان به صورت تکی به برداشت فولیکول‌ ها می پردازند. دوران نقاهت این جراحی بسیار کوتاه بوده و شما می‌ توانید پس از کاشت به کارهای روزمره خود بپردازید. امروزه روش‌های دیگر مانند SUT و Super FUE ایجاد شده است که همگی بر پایه استخراج فولیکول به صورت واحد مجزا می‌باشد.

مزایای کاشت ابرو به روش FUT

نحوه کاشت ابرو به روش FUT

برای برداشت مو به روش FUT از دو ناحیه شامل ناحیه‌ پشت سر و ناحیه پشت گوش، می‌توان استفاده کرد. این دو بخش دارای موهایی هستند که حتی در اثر مشکلات ژنتیکی دچار آسیب و ریزش نمی‌شوند. برای برداشت مو، ابتدا ناحیه‌ مورد نظر استریل شده و سپس بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. یک نوار کوچک با توجه به تعداد گرافت‌های مورد نیاز در ناحیه‌ بانک مو نشانه‌گذاری می‌شود. با ابزار حساس و تیز، مو و پوست اطراف آن به اندازه‌ یک نوار کوچک از سر جدا می‌شود. حال دو طرف خراش را به هم بخیه زده و اتصال انجام می‌گیرد. اکنون یک نوار مو به همراه پوست و دیگر بافت‌های اطراف آن در دست است. این نوار مو، قابل استفاده در ناحیه ابرو نیست و باید پردازش شود. لذا بافت برداشت شده را در زیر میکروسکوپ‌های قوی می‌برند و به واحدهای فولیکولار تقسیم می‌کنند. این واحدها به صورت یک تا چهار تار مو هستند. آنها را دسته بندی کرده و در محلول استانداردی مورد محافظت قرار می‌دهند. سپس هرکدام از این تارهای تقسیم‌شده را در محل‌های گیرنده قرار می‌دهند. ازآنجایی‌ که ابروها در حالت خاصی رشد می‌کنند، انجام این کار مهارت و تجربه بالایی لازم است.

چه کسانی برای کاشت ابرو به روش FUT مناسب هستند؟

تقریباً تمامی افرادی که ابروهای کم پشت یا نازکی دارند و از نظر جسمانی از سلامت کافی برخوردار هستند، کاندیدای کاشت ابرو به روش fut هستند.

کاشت ابرو به روش fut به چه کسانی توصیه نمی‌ شود؟

به‌ طورکلی، در انجام کاشت ابرو برای افراد زیر محدودیت‌ هایی وجود دارد:

ماندگاری کاشت ابرو به روش FUT

دوام کاشت ابرو تحت تأثیر فاکتورهایی نظیر؛ میزان سلامت بدن، کیفیت کار پزشک و… قرار دارد. به طور کلی کاشت ابرو ماندگاری بالایی دارد و با گذشت دوره درمان این ماندگاری بیشتر می شود.

عوارض کاشت ابرو به روش FUT

خطراتی مرتبط با مراحل انجام این روش وجود دارد. مواردی مثل:

هزینه کاشت ابرو به روش FUT

عواملی مانند تعداد فولیکول های مورد نیاز، مدل ابروی مورد نظر فرد، دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک و … در تعیین هزینه نهایی دخیل هستند.

برای آشنایی با بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در اصفهان ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15

لیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوستلیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوست

لیفت غیر جراحی صورت به روش آفرودیت یکی از جدیدترین و مؤثرترین روشهای غیر تهاجمی برای بهبود شلی ، افتادگی و کلاژن‌ سازی طبیعی پوست است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-11

مهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مومهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مو

برای دستیابی به بهترین نتایج، رعایت مراقبتها و توصیه های قبل و بعد از کاشت موی طبیعی بسیار حائز اهمیت است و باعث کاهش عوارض احتمالی کاشت مو می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08