آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / آشنایی با لیپوساکشن غبغب؛ عوارض، مزایا، نحوه انجام و مراقبتها

آشنایی با لیپوساکشن غبغب؛ عوارض، مزایا، نحوه انجام و مراقبتها

چربی و پوست‌های اضافه ناحیه بین گردن و چانه، غبغب نام دارد. این چربی و پوست معمولاً شل و آویزان است و جلوه بدی به صورت و ظاهر می‌دهد. در این راستا بعضی از عمل‌های جراحی در قالب لیپوساکشن و رفع چربی‌ها صورت می‌گیرد، که به آن جراحی غبغب گفته می‌شود. انجام این عمل زیبایی نیز متناسب با سن، وزن، نوع و حجم غبغب متفاوت است و قبل از انجام عمل تمامی این موارد توسط پزشکان پوست و زیبایی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا براساس شرایط موجود بهترین روش رفع غبغب اجرا شود. در این جراحی یک تا سه برش بسیار کوچک زیر چانه ایجاد شده و میکرو کانولا وارد می‌شود. با مکش دستگاه، چربی‌های زیر پوست تخریب شده و خارج می‌شوند. اگر چربی زیر پوست سطحی باشد و دچار افتادگی پوست نباشید، لیپوساکشن غبغب یکی از بهترین روش‌های زیبایی برای شما خواهد بود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای ساکشن غبغب

بیشتر بدانید: روشهای رفع غبغب

نحوه انجام ساکشن غبغب

پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ی تکنولوژی لیپوساکشن رفع غبغب با کانولای میکرو انجام شده است، باعث شده که امروزه انجام لیپوساکشن برای رفع غبغب بسیار آسان‌تر باشد. ریکاوری بیمار پس از لیپوساکشن رفع غبغب نیز، نسبت به گذشته، بسیار سریع‌تر است. از آنجایی که اندازه کانولای مخصوص لیپوساکشن رفع غبغب بسیار باریک است و قطر آن کمتر از 2 میلیمتر است، جراحان پلاستیک برای انجام لیپوساکشن رفع غبغب ، برش بسیار کوچکی در گردن ایجاد می‌کنند. به لوله‌ی باریکی که برای انجام لیپوساکشن به زیر پوست فرستاده می‌شود، کانولا گفته می‌شود. جراح ابتدا ناحیه مورد نظر ر به صورت موضعی بی‌حس می‌کند و سپس لیپوساکشن را انجام می‌دهد. در روش جدید لیپوساکشن رفع غبغب، میزان خونریزی و خطر آسیب به بافت‌های بدن بسیار کمتر است.

اقدامات قبل از لیپوساکشن غبغب

اولین قدم برای عمل لیپوساکشن صحبت و مشورت با پزشک است. طی جلسه حضوری با جراح، تمامی سؤالات و انتظارات خود را با او در میان بگذارید. همچنین لازم است که پزشک از سوابق بیماری شما و داروهایی که مصرف می‌کنید آگاه باشد.
بهتر است که 3 هفته قبل از لیپوساکشن غبغب از مصرف داروهای رقیق کننده خون بپرهیزید.

لیپوساکشن غبغب در اصفهان

مراقبتهای بعد از عمل ساکشن غبغب

مدت ماندگاری لیپوساکشن غبغب

در واقع لیپوساکشن غبغب به طور دائم این سلول های چربی را برای بهبود کانتور صورت شما و مقابله با غبغب از بین می برد. تا زمانی که وزن شما ثابت باشد و به طور ناگهانی وزن زیاد نکنید، چربی دوباره ایجاد نخواهد شد.

لیپوساکشن غبغب برای چه افرادی مناسب نیست؟

لیپوساکشن غبغب برای برخی افراد مناسب نبوده و بهتر است این گروه از افراد از روش دیگری استفاده کنند. گاهی پزشک برای این افراد لیپوساکشن را در کنار روش زیبایی دیگر پیشنهاد داده و گاهی از روش‌های دیگر استفاده می‌شود. اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، ممکن است لیپوساکشن غبغب برای شما مناسب نباشد.

هزینه ساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب یک روش جراحی زیبایی میباشد و هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

عوارض ساکشن غبغب

از جمله خدمانی که در کلینیک سینایار به طور تخصصی به مراجعین عزیز ارائه می گردد؛ کاشت ریش، ابرو و کاشت موی طبیعی در اصفهان است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فروتن [ 1402-07-19 ]
آقای دکتر بعد از لیپوساکشن غبغب آیا پوست شل میشه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

اثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشماثرات کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم

کربوکسی تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی دور چشم برای رفع تیرگی ، خطوط ریز و چروکهای اطراف چشم با استفاده از تزریق co2 در پوست زیر و دور است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15

لیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوستلیفت صورت به روش آفرودیت؛ رفت شلی و افتادگی پوست

لیفت غیر جراحی صورت به روش آفرودیت یکی از جدیدترین و مؤثرترین روشهای غیر تهاجمی برای بهبود شلی ، افتادگی و کلاژن‌ سازی طبیعی پوست است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-11

مهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مومهمترین نکات و مراقبتهای قبل و بعد از کاشت مو

برای دستیابی به بهترین نتایج، رعایت مراقبتها و توصیه های قبل و بعد از کاشت موی طبیعی بسیار حائز اهمیت است و باعث کاهش عوارض احتمالی کاشت مو می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08