آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / بررسی کامل مزو ژل جالپرو ، مزوژل جالپرو چیست؟

بررسی کامل مزو ژل جالپرو ، مزوژل جالپرو چیست؟

بسیاری از افراد به سلامت پوست خود اهمیت می دهند و به دنبال روش هایی هستند که بتوانند جوانی و شادابی پوست خود را احیا کنند. مزوژل (Mesogel)، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. جالپرو از جمله محصولات مزوژل، ساخت شرکت Professional Derma SA محصول مشترک میان کشورهای ایتالیا و سوئیس می‌باشد که مواد تشکیل دهنده آن از هیالورونیک اسید، آمینواسیدها، گلیسین و پرولین ها و …ساخته‌ شده است. غلظت بالای اسید هیالورونیک موجود در مزوژل ها باعث می شود تا آب و رطوبت، مدت بیشتر در بافت سلول ها باقی بماند و به این ترتیب پوست شفاف تر و باطراوت تر به نظر به رسد. پس از تزریق این ماده، فعالیت سلول‌هایی موسوم به فیبروبلاست‌ها که وظیفه کلاژن‌ سازی و تولید الاستین و… را بر عهده دارند افزایش می‌ یابد. این فعالیت باعث افزایش میزان هیالورونیک اسید، الاستین و… پوست که نقش مهمی در جوانسازی و افزایش قوام پوست دارند می‌ گردد. مجموع این عوامل باعث آبرسانی قوی پوست، کاهش چین و چروک‌ های ریز پوست و افزایش قوام پوست و در نتیجه معکوس شدن روند پیری پوست می‌ گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد تزریق ژل جالپرو

با تزریق جالپرو می‌ توان به ‌تغذیه پوست ، آبرسانی ، لطافت و صافی آن کمک کرد. این محصول در جوانسازی و افزایش درخشندگی و شادابی پوست نیز مؤثر است. همچنین از مهم‌ ترین کاربرد جالپرو می‌ توان به ‌درمان انواع مشکلات پوستی اشاره کرد. برخی از رایج‌ ترین این مشکلات پوستی عبارت است از:

انواع مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو در دو نوع کلاسیک و HMW طراحی و عرضه شده است. نوع کلاسیک جالپرو به عنوان یک روش پیشگیری برای افراد جوان‌ تری که چین و چروک کم عمقی دارند مناسب است. در حالی نوع HMW به دلیل داشتن اسید هیالورونیک بیشتر برای درمان خطوط عمیق‌ تر در افراد مسن استفاده می‌شود.

نحوه تزریق مزوژل جالپرو

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و این کار توسط پاک کننده های مخصوصی صورت می گیرد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و سبب می شود که مزوژل بین پوست و استخوان تزریق شود و در نهایت اجازه داده می شود که پخش آن در محل مورد نظر صورت بگیرد.

تاثیر مزوژل جالپرو

مراقبت های مهم بعد از تزریق مزوژل جالپرو

مدت زمان تزریق مزوژل جالپرو

با توجه به ناحیه تزریقی مدت زمان لازم برای انجام این کار بین 30 تا 45 دقیقه می‌ باشد.

نواحی که امکان تزریق مزوژل جالپرو وجود دارد؟

جالپرو را می توان در بسیاری از مناطق برای بهبود بافت و حجم پوست، به علاوه درمان هدفمند برای اسکار، علائم کشش یا آسیب ناشی از نور خورشید در مناطق زیر استفاده کرد:

ماندگاری ژل جالپرو

مزوژل یک تکنیک دائمی نیست و نتایج حاصل از این تزریق پس از مدت 6 الی 9 ماه از بین می رود.

افراد منع از تزریق جالپرو

به‌ طورکلی می‌ توان گفت که تزریق مزو ژل جالپرو برای همه افرادی که از سلامت عمومی برخوردارند و به بیماری خاصی مبتلا نیستند یا داروی خاصی مصرف نمی‌ کنند مناسب است. تزریق این مزوژل برای افرادی که در گروه‌ های زیر قرار دارند به‌ طور کامل ممنوع است.

عوارض تزریق مزوژل

هزینه ی تزریق ژل جوانسازی جالپرو

ازجمله عوامل مؤثر در قیمت مزوژل‎ جالپرو عبارتند از:

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

نکات مهم لیزر موهای زائد آقایاننکات مهم لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان به عنوان روشی بسیار کاربردی و دائمی برای حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن بسیار مورد توجه مردان قرار گرفته است. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

بوتاکس پیشانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس پیشانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس از طریق مسدود کردن انقباض عضلانی ، از حرکت عضلات جلوگیری کرده و از ایجاد چین و چروک ها پیشگیری می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

بلفاروپلاستی پلک بالا چیست؟بلفاروپلاستی پلک بالا چیست؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، جراحی زیبایی است که به رفع افتادگی پلک می پردازد و پوست، چربی و عضله اضافه آن را بر می دارد با هدف اصلاح افتادگی پلک ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24