آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

تعریق یکی از واکنش‌ های طبیعی بدن است و به‌ صورت نرمال ، تمامی انسان‌ ها در طول روز و فعالیت‌ های خود، عرق می‌ کنند. یکی از مشکلات ناخوشایندی که تقریباً همه ما با آن مواجه شده‌ایم ، تعریق بیش از حد در بخش‌ هایی از بدن مانند زیربغل است. این مشکل ممکن است باعث ناراحتی و خجالت شود؛ اما خوشبختانه، پیشرفت حوزه پزشکی و زیبایی، راهکارهایی برای کنترل این مشکل ارائه کرده است. بوتاکس زیربغل یکی از راهکارهایی است که به شما کمک می‌ کند تعریق زیربغل را کنترل کنید. بوتاکس ، با نام تجاری بوتولینوم، یک داروی تزریقی است که در متوقف کردن تعریق زیر بغل نیز بی‌ نظیر است. این روش با استفاده از تزریق بوتاکس در ناحیه زیربغل ، باعث مهار تعریق بیش از حد می‌ شود و به دلیل سادگی و مؤثر بودن، در حال حاضر بسیار محبوب است.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید بوتاکس زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

پزشک ابتدا بعد از تمیز کردن ناحیه زیربغل ، از بی حسی موضعی استفاده کرده و یک لایه نازک از کرم بی حسی روی پوست این قسمت می‌زند. سپس نواحی نزدیک غدد عرق زیر بغل که باید تزریق روی آنها انجام شود را علامت گذاری می‌ کند. بهتر است قبل از تزریق از مام یا دئودورانت استفاده نشود تا ریسک عفونت یا حساسیت به حداقل برسد. بعد از اینکه بی حسی اثر گذاشت ، پزشک متخصص با سوزن‌ های نازک و ظریفی میزان دوز مشخصی را به عمق پوست ناحیه زیر بغل تزریق می‌ کند.

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

رفع تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

تعداد جلسات بوتاکس زیر بغل

تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب برای هر فرد می تواند متفاوت باشد؛ اما اغلب 3 تا 4 جلسه نیاز است.

بوتاکس زیر بغل مناسب چه افرادی است؟

بوتاکس زیر بغل برای افرادی مناسب است که از هایپرهیدروزیس رنج می‌برند و به دنبال راهی برای کاهش ترشح هستند. این روش معمولاً برای موارد زیر توصیه می‌ شود:

سن مناسب انجام بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس در ناحیه زیربغل مانند بوتاکس زیبایی برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌ شود. بهتر است این روش درمانی برای جلوگیری از تعریق شدید را بعد از سن 20 سالگی مورد استفاده قرار دهید تا نتیجه مورد نظر ماندگار باشد.

بهترین برند بوتاکس زیر بغل

انواع مختلفی از بوتاکس در برندهای متنوع در بازار موجود اند که با توجه به محل تزریق می‌ توان از انواع آن استفاده کرد؛ ولی برای تزریق بوتاکس زیر بغل بهترین برند، دیسپورت انگلیسی است. این برند نسبت به بوتاکس های چینی عوارض آن کمتر است و بعلاوه ماندگاری بیشتری هم دارد.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

ماندگاری بوتاکس زیربغل حدود 6 ماه است و بعد از این بازه باید دوباره تزریق انجام شود.

معایب بوتاکس زیر بغل

هزینه بوتاکس زیر بغل

در تعیین هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل، مواردی هستند که بسیار تأثیرگذارند که این موارد عبارتند از:

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26